Brutális pénzeket keresnek a legnépszerűbb játékstreamerek. Teljes átalakuláson megy keresztül a reklámpiac.

Hirdetés

A legnagyobb játékkiadók felismerték a streamerekben rejlő lehetőségeket és irdatlan pénzt fizetnek nekik azért, hogy egy-egy játékkal játszanak a megjelenés napján.  A The Wall Street Journal beszámolója alapján a Twitch kimagaslóan népszerű személyiségei kritikus szereplőkké váltak a nagy költségvetésű játékok népszerűsítésében.  Ha belegondolunk sok szempontból ez az egyik legjobb módja egy játék reklámozásának, a néző élőben láthatja milyen a játékélmény és az sem utolsó, hogy a közkedvelt streamer is azzal játszik.

Azt eddig is tudni lehetett, hogy a streamerek nem éppen szerény körülmények között élnek, de a legnagyobb kiadók akár 50.000 dollárt is fizetnek egy órányi játékért. Átszámítva ez nagyjából 14,6 millió forintnak felel meg. Egy órányi játékkal egy ház árát megkeresik, tegyük hozzá, hogy ez még nyugaton is elég magas órabérnek számít. A beszámoló szerint az Activision Blizzard, az Electronic Arts, a Take-Two és az Ubisoft költi ka legtöbb pénzt ilyesfajta reklámra.

Válaszolj

Az e-mail címed nem publikáljuk.