Négy praktikus tipp viselhető eszközökkel való sportoláshoz

A Honor a viselhető okoseszközökön keresztül igyekszik felhívni a figyelmet az aktív életmód fontosságára.

Ti kérdeztek, mi válaszolunk!

A mozgáshiány korunk egyik népbetegsége, amely az európai felnőttek és kamaszkorúak nagy hányadát érinti, és össztársadalmi szinten is jelentős problémákat okoz. A Honor viselhető sporteszközein keresztül igyekszik segítséget nyújtani abban, hogy az emberek egyszerűbben építhessék be mindennapjaikba a mozgást, és növeljék az edzés hatékonyságát.

A EuropeActive  civil szervezet arra hívja fel a figyelmet, hogy kimutatható a kapcsolat az inaktivitás és a nem fertőző betegségek, valamint egyes hangulati és szorongásos rendellenességek között. Az európai egészség- és fitneszpiaccal foglalkozó nonprofit szervezet arra is rávilágított, hogy a mozgáshiány óriási kiadásokat jelent a társadalom számára. A mozgásszegény életmód számlájára 1,4-szer annyi költség írható, mint amennyibe a légszennyezettségből fakadó károk enyhítése kerül az Európai Unió 27 tagországában.

Ugyanakkor Európa egyre aktívabbá válik, ahogyan azt a Deloitte nemzetközi tanácsadó cég 2019-es elemzése is bizonyítja, amely többek között az európai fitneszpiac növekedéséről számol be . A viselhető okoseszközök pedig további segítséget nyújthatnak az erőnlét folyamat követésében és a felhasználók közösséget alkotva együtt érhetik el mozgással kapcsolatos céljaikat.




Tippek a hatékonyabb testmozgáshoz

A Honor szemlélete a témával kapcsolatban az, hogy az okoseszközök fejlődésével egyre tudatosabban kezelhetjük az erőnlétünkkel és az egészségünkkel kapcsolatos kérdéseket, amellyel személy szerint én teljes mértékben egyetértek. Az alábbi javaslatokat gyűjtötték össze az egészség megőrzéséhez és a hatékonyabb testmozgáshoz:

1. Folyamatosan mérd a szívverésed, hogy a legoptimálisabb pulzusszám mellett sportolj!

2. Ismerd meg a tested, és tedd biztonságosabbá az edzéseidet!

A vér oxigénnel való telítettsége az edzések alatt fontos információt ad arról, hogy biztonságos és hatékony-e az adott mozgásforma. A véroxigénszint 90 és 100 százalék között tekinthető normálisnak. Ha 89 százalék alá esik a véroxigénszint, orvosi megfigyelés javasolt. 

3. Aludj jól, hogy a tested is megfelelően pihenhessen!

Az optimális éjszakai pihenés valószínűleg a testedzési rutin legkevésbé figyelembe vett eleme. Például a Honor Band 5-ben is megtalálható TrueSleep technológia valós időben figyeli és elemzi az alvásminőséget, azonosítja az alvási szokásokat, és javaslatokkal segíti az alvásminőség javítását.

4. Mozogj változatosan!

Akár az edzés eredményességének növelése, akár egy új mozgásforma iránti kíváncsiság miatt, de mindenképpen érdemes változatos gyakorlatokkal megismertetni a testünket.