Bankkártyás előleg fizetés online időpontfoglaláskor – a YCLIENTS rendszerével

Egy viszonylag bosszantó problémára adhat megoldást a YCLIENTS új fejlesztése, amivel a szolgáltatóknak lehetősége van előleget elkérni egy lefoglalt időponthoz.

Támogass minket!

Ez egyrészt jó a szolgáltatást igénybe vevőknek is, mert biztonságosan és egyszerűen tudnak fizetni, a szolgáltatóknak pedig mert, ha adott esetben nem jön el az ügyfél, akkor sem bukott. De mi is az a YCLIENTS ? A YCLIENTS egyetlen céllal jött létre: a kisvállalkozások tulajdonosai azzal foglalkozzanak, amivel valóban szeretnének, vagyis azzal, ami valós eredményeket hoz.

A rendszer fő funkciói:

  • Online időpontfoglalás
  • Digitális naptár
  • SMS és Email értesítések
  • MobilApp vendégeknek
  • Statisztika és elemzés
  • Raktár nyilvántartás
  • Pénzügyi kimutatások
  • Hűségprogramok
  • Bérelszámolás
  • Ügyféladatbázis és marketing


Egy vállalkozónak sok problémával kell szembenéznie, mindenkinek mással. Azonban az olyan helyekre, ahova időpontot kell foglalni ott fennáll az a veszély, hogy a vendég gondol egyet és nem jön el, sokszor sajnos minden szó nélkül teszik ezt. Több szempontból is rossz dolog ez mondjuk egy fodrásznak vagy masszőrnek, elsősorban bevételkiesés, másodsorban pedig időveszteség.

Erre a problémára kínál egyszerű megoldást a YCLIENTS megoldása, mellyel egyszerűen és könnyedén alkalmazhatjuk az online időpontfoglalások mellé az előleg fizetést. Mindezt  egy biztonságos fizetési platform segítségével a Stripe-pal fejlesztették ki.

Ami eddig telefonos egyeztetést, messengeren vagy e-mailen történő bankszámlaszám küldözgetést, rengeteg adminisztrációt és utánkövetést igényelt, azt most a YCLIENTS rendszere megoldja helyetted, az új fizetési módnak, azaz a Stripe-nak hála. Ezzel az integrációval ezentúl minden YCLIENTS naptár birtokos meghatározhatja, mely szolgáltatásokhoz és/vagy szakembernél tegye elérhetővé az online előlegfizetést. Ráadásul lehet ez kötelező bizonyos szolgáltatásoknál, de lehet opcionális is.

Azoknál a szolgáltatásoknál és szakembereknél, ahol kötelező vagy opcionális az online fizetés, a widget megfelelő ikonokkal jelöli. Ha az adott szolgáltatásnál az online fizetés nem opcionális, hanem kötelező, akkor az időpontfoglalás véglegesítése után a vendég meglátja a szolgáltatás nevét egy pipával, amelyet nem lehet kikapcsolni. Ennek az új funkciónak van még egy nagyon jó tulajdonsága. Pofonegyszerű beállítani. Semmiféle IT tudást nem igényel, csupán néhány kattintás és kész is.