Még mindig az almás vállalat adja el a legtöbb okosórát.

Hirdetés

2019 első negyedévében a még kapható Apple Watch modellek eladásai a piac 35,8 %-át fedték le. Összességében egyébként a kaliforniai vállalat viselhető eszközei, okos otthon kiegészítői és tartozékai rekordot jelentő, 5,1 milliárd dolláros bevételt hoztak az első három hónapban (előző negyedévben 3,94 milliárd volt). Rendkívül nagy népszerűségnek örvendenek a Samsung okosórái is, ugyanis a tavalyi év azonos időszakához képest 7,2-ről 11,1 %-ra tudta növelni a részesedését. Jelentősen visszaesett az Imoo (a OnePlus, Oppo, Vivo márkákat felvonultató BBK Electrics tagja), azonban még így is a harmadik legtöbb órát adta el az első negyedévben.

A Fitbit a 2018-as évet másodikként zárta, azonban idén, az első negyedévben visszacsúszott a negyedik helyre. Őt követi az Amazfit, a Huawei, a Fossil és a Garmin. A felsorolt gyártók összesen a piac 72,1 %-át fedik le.

Rekordszámú okosóra kelt el 2018-ban

Forrás: Counterpoint

Válaszolj

Az e-mail címed nem publikáljuk.