A Counterpoint adatai alapján, az előző évhez képest 53%-kal jobban fogynak a viselhető eszközök.

Hirdetés

Az okosóra piacot az alábbi öt márka uralja, amelyek az eladott eszközök 65 %-át adták a harmadik negyedévben.

Az Apple eddig sem panaszkodhatott, de továbbra is rendkívül népszerűek az okosóráik. Bár a harmadik negyedév vége felé mutatkozott be az Apple Watch 4, de még így is volt több mint egy hete, hogy hozzásegítse a kaliforniai gyártót a 30 %-os részesedés eléréséhez. Rendkívül nagyot nőtt a Fitbit, a Q3-ban az okosóra piac 16 %-át adja, amely a legújabb Versa sikerességének köszönhető. A harmadik gyártó kevésbé ismert itthon, az Imoo a BBK Group tagja (amely az OPPO, Vivo és OnePlus márkákat is birtokolja), legnépszerűbb termékeik a gyerekeknek készült okosórák. A harmadik negyedévben 10%-os szelet jutott nekik a globális piacból.

A Samsung negyedik helye annak köszönhető, hogy a Gear S3 és a 2018 augusztusban piacra dobott Galaxy Watch is nagy népszerűségnek örvend, amik 7 %-os részesedéshez segítették a dél-korai gyártót. Az ötödik legnagyobb gyártó a kínai Huami al-márkája, amely a Xiaomi számára is gyárt termékeket. Az Amazfit eladásai a Q2-höz képest a Q3-ban 41 %-kal nőtt, amivel a globális piac 3 %-át kaparintotta meg.

 

Forrás: Counterpoint

 

Egy remek Amazfit okosóra:

Bemutatkozott a Huami Amazfit Verge okosóra

 

 

Válaszolj

Az e-mail címed nem publikáljuk.